fredag den 3. august 2012

HEJ IGEN!

Nu er det ved at være lang tid siden, at jeg sidst her skrevet herinde, så jeg har en masse (fantastiske) nyheder! Først og fremmest har jeg fået værtsfamilie! Jeg svinger rigtig godt med dem og vi har skypet en masse igennem de sidste mange måneder. Jeg er simpelthen så glad for min familie og jeg kan slet ikke vente med at møde dem. Min familie består af: Mor, far, to brødre på henholdsvis 11 og 19 år og to søstre på henholdsvis 15 og 17 år og så har de også en skøn hund på to år! Jeg skal bo i en forholdsvis stor by med 60.000 indbyggere i staten Colorado!!!! :-) Det er fuldstændigt perfekt det hele. Colorado har varme somre og kølige vintre med massere af muligheder for at stå på ski, hvilket jeg virkelig holder af! Colorado har også fantastisk natur, som jeg glæder mig til at opleve. Jeg skal desuden bo 20 min. væk fra Denver, som er Colorado's hovedstad. Denver er en stor by med massere af gode muligheder for shopping, hygge og en masse andet! Jeg skal gå på "Legacy High School", som kun ligger ti minutters gå-gang fra mit hus, så det bliver dejlig let at komme til og fra skole. På skolen går der ca. 2200 elever, hvilket virkelig er mange, i forhold til hvad jeg er vant til. Jeg kommer fra en skole med ca. 200 elever, så det bliver virkelig en omvæltning! Men alting i USA er jo bigger and better, som man siger ;-) Når det kommer til fag og sportsgrene er der nærmest uendelige muligheder! Der er svømning, fodbold, volley, golf, bowling, basket, løb, baseball, gymnastik, cheerleading og tennis og det er ikke engang alle sammen, som jeg har nævnt her! Der er virkelig, virkelig mange muligheder og jeg ser så meget frem til at starte i skole!
Jeg har også fået afrejsedato og der er virkelig ikke lang tid til, den 3. august er dagen hvor jeg siger "Goodbye Danmark and Heeellooo USA!" Jeg er så klar! :-) Det bliver det bedste år nogensinde!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar