lørdag den 7. januar 2012

Excited!

Som i nok godt kan forstå, så er jeg super spændt på mit år i USA! Jeg kan slet ikke vente og hvis det stod til mig, så sad jeg allerede i flyet på vej mod USA sammen med alle de andre skønne "Exploriusser". Men jeg må tage det et skridt af gangen! Det hele startede for halvandet år siden, det var der jeg  fik min idé om at jeg ville være udvekslingsstudent! Jeg ved egentlig ikke, hvordan jeg kom på det, men jeg tror det er en af de bedste beslutninger i mit liv. Jeg begyndte så at undersøge mulighederne og endte med at vælge Explorius. Jeg kan helt sikkert godt anbefale dem, jeg har ikke haft et eneste problem med dem indtil videre og regner heller ikke med det i fremtiden! ;-) Jeg bestilte så et interview og som i nok kan regne ud, blev jeg godkendt! Jeg var så glad. Det var engang i foråret sidste år, så det er omkring 8-9 måneder siden. Og så kom der vente tid.... Jeg skulle vente på min store ansøgning. En dag i efteråret kom den endelig, det var vist i September. Jeg fik hurtigt udfyldt de ca. 22 sider, var til lægen, var til SLEP-test og bestilte de vacciner jeg skal have i foråret! Min ansøgning blev godkendt af Explorius og er nu i gang med at blive behandlet i USA! Det næste jeg kan se frem til er et informations møde jeg skal til i Valby d. 6. maj. Der skal jeg se nogle af de "exploriusser" jeg allerede har mødt og jeg skal møde en masse nye! Og så skal jeg selvfølgelig have min amerikanske værtsfamilie, det bliver så fantastisk. Jeg får min værtsfamilie mellem marts og den 31 august. Jeg håber jeg får min familie tidligt, det ville være dejligt at vide hvor jeg skal hen og hvem de er. Jeg bekymrer mig dog ikke om hvor jeg skal hen, for mig kommer det ikke an på stedet, men oplevelserne! Håber det kunne hjælpe jer lidt, ellers spørg i bare løs! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar